قابل توجه بازدید کنندگان Ù…ØØªØ±Ù…:
بدینوسیله تواÙÙ‚ نامه Ø³Ø·Ø Ø®Ø¯Ù…Ø§Øª پورتال شرکت آب منطقه ای بوشهر را به اطلاع میرساند
-1تارنمای شرکت آب منطقه ای بوشهر مجهز به امکان ثبت Ùˆ پیگیری درخواست ها Ùˆ نظرات Ùˆ پیشنهادات شما متقاضیان گرامی (در قالب میز خدمت) از طریق" تماس با ما" یا" میز خدمت الکترونیکی " را دارد. در این قسمت شما میتوانید با ØÙˆØ²Ù‡ های مدیریت عامل ØŒ Ùناوری اطلاعات Ùˆ روابط عمومی شرکت ØŒ Ùˆ سایر ØÙˆØ²Ù‡ ها ØŒ تماس برقرار نمایید.
-2به Ù…ØØ¶ ثبت درخواست، سعی Ù…ÛŒ گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست Ù…Ø·Ø±Ø Ø´Ø¯Ù‡ به متقاضی اعلام Ùˆ در صورت لزوم درخواست مراجعه ØØ¶ÙˆØ±ÛŒ گردد.
-3تارنمای شرکت آب منطقه ای بوشهر بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده Ùˆ در صورت بروز هرگونه اشکال Ùˆ نقص Ùنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
-4اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان ÙØ±Ù… های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
برای اطلاع رسانی هر گونه گزارش خطا ،شامل خطاهای ÙÙ†ÛŒ Ùˆ غیر ÙÙ†ÛŒ با Ø¯ÙØªØ± Ùناوری اطلاعات از طریق تلÙÙ† 3157-33327002-077 Ùˆ یا پست الکترونیک info@bsrw.irتماس ØØ§ØµÙ„ نمایید.
خدمات اطلاع رسانی:
لیست خدمات قابل ارائه
شناسنامه خدمات دستگاه
اخبار
مناقصات و مزایده ها
خدمات تعاملی :
خدمات الکترونیکی
تماس با مدیران ارشد دستگاه
سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
نظرسنجی آنلاین
دسترس پذیری :
این خدمات همواره دردسترس Ù…ÛŒ باشند Ùˆ موارد Ø§ØØªÙ…الی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی Ù…ÛŒ گردد.
نگهداری و تغییرات خدمت :
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.